Zorginstellingen zijn gericht op het leveren van kwalitatief hoogstaande zorg. De vaak omvangrijke grootte van het gebouw en de steeds wisselende bezetting van ruimtes hebben echter een nadelig effect op zowel de werkefficiency als de ervaren gastvrijheid. De oplossing is eenvoudig: Smart Hospitality. Hiermee realiseert u in zorginstellingen, maar ook in andersoortige organisaties meer gastvrijheid, professionaliteit en werkefficiency zónder de werkdruk van uw personeel te verhogen.
Patiënten voelen zich welkom en ‘gezien’ door de persoonlijke benadering van uw zorginstelling met behulp van Smart Hospitality. Bij elke ingang worden patiënten en bezoekers welkom geheten via een Welcome Display en herkend aan de hand van een tag in de persoonlijke pondskaart of de uitnodigingsbrief. De patiënt ontvangt vervolgens passende informatie, zoals een eerste routeaanwijzing, de gemiddelde looptijd naar de wachtkamer en of er sprake is van uitloop in het schema van de arts. Wij noemen dat Smart Guidance. Het gevolg: duidelijkheid en een gastvrij gevoel.
Aangekomen in de wachtkamer heet een Waiting Room Display patiënten vriendelijk welkom en informeert hen over de dienstdoende artsen. Elke patiënt krijgt een duidelijke melding wanneer de arts hem/haar oproept naar de behandelkamer te komen. Deze oproep gaat vergezeld van een richtingaanwijzing. Informatieve Consulting Room Signs (kameraanduidingen) bevestigen de patiënt vervolgens dat hij zich bij de juiste kamer bevindt. Deze persoonlijke benadering heeft een positief effect op de beleving van patiënten met betrekking tot hun ziekenhuisbezoek. Smart Hospitality zorgt ondertussen ook voor informatieverstrekking richting de arts en assistent. Zij zijn daardoor steeds op de hoogte van de bezetting in de wachtkamer.
Persoonlijke bewegwijzering zorgt ervoor dat patiënten via een optimale route tijdig bij de juiste wachtkamer arriveren. Duidelijke Way Signs geven gerichte routeaanwijzingen die automatisch worden aangepast indien bijvoorbeeld een lift defect is.
Als de wachttijd bij de arts ver oploopt en een patiënt heeft meerdere afspraken die dag, dan past de doktersassistent eenvoudig het bezoekrooster van de patiënt aan. Hij krijgt hierover automatisch bericht via de verschillende schermen en via zijn telefoon.
Smart Hospitality is een modulair gestructureerd systeem. U kiest alleen die componenten die u nodig heeft. Wijzigt uw behoefte in de toekomst door groei, krimp of andere veranderingen? Dan zijn aanpassingen eenvoudig te maken.
Smart Hospitality integreert moeiteloos met uw bestaande systemen. We sluiten bovendien de vormgeving van alle componenten naadloos aan op uw eigen huisstijl.
Zorginstellingen die het gebruik van resources willen optimaliseren kiezen voor een flexibele planning en gebruiken spreekkamers zo efficiënt mogelijk. Meerdere specialisten delen daarbij in wisselende samenstellingen een beperkt aantal ‘anonieme’ spreekkamers. Met onze digitale Consulting Room Signs creëert u daarbij duidelijkheid voor iedereen. Zowel personeel als patiënten vinden op de Consulting Room Signs actuele informatie over de specialist die op dat moment in een behandelkamer werkzaam is. De vindbaarheid van uw personeel verbetert zo aanmerkelijk.
Met behulp van digitale Patient Room Signs (kameraanduidingen) op patiëntenkamers krijgen zowel bezoekers als personeel handige informatie over de patiënten. Essentiële zorggegevens kunnen rechtstreeks uit het ziekenhuisinformatiesysteem worden overgenomen en op de digitale Patient Room Signs getoond. De patiënten kunnen deze kamerbordjes vervolgens zelf naar wens personaliseren met tekst, smiley’s en foto’s. Hierdoor ontstaat bij de patiënt het aangename gevoel van een eigen kamer.
Deel eenvoudig locatiespecifieke informatie met communityleden en bezoekers.
Smart Signs Solutions gelooft dat mensen een verrassende gastvrijheid en professionaliteit kunnen ervaren in een groot gebouw zónder de werkdruk van werknemers te verhogen. Wij hebben daarom een innovatief, gebruiksvriendelijk concept ontwikkeld: Smart Hospitality. Dit concept is zorgvuldig afgestemd op de behoefte van organisaties die gehuisvest zijn in grote kantoorgebouwen, zoals congrescentra en zorginstellingen.
Smart Hospitality is een uiterst gastvrij en gebruiksvriendelijk concept. U kunt dit concept eenvoudig uitbreiden met componenten uit Smart Workplace en/of Smart Meeting. Bijvoorbeeld voor het monitoren van behandelruimtes met behulp van discrete Room Sensors. Of voor het personaliseren van flexibele werkplekken en vergaderruimtes. Neem contact met ons op; wij informeren u graag vrijblijvend over de mogelijkheden.
Er valt nog veel meer te vertellen over de toepassingen van Smart Signs Solutions. Dus wilt u meer weten over het professionaliseren van uw organisatie? En bent u benieuwd naar de eenvoudige inzetbaarheid van onze concepten? Neem dan contact met ons op en stuur een e-mail of bel. Wij maken graag een afspraak voor een vrijblijvend gesprek.
Demmersweg 32
7556 BN Hengelo
+31 (0)53 89 00 480
info@smartsigns.nl